E-Twinnig: Fun With Vocabulary
Okulumuz İngilizce öğretmenlerinden Ebru TUĞAN ve Asiye YILMAZ Fun With Vocabulary isimli E-Twinnig projesini Romanya (1), Ürdün (1), Türkiye (6) ülkelerinden proje ortağı öğretmenler ile birlikte yürütmektedirler. Proje çalışmalarına 2024 Ocak ayında başlanmıştır ve projenin 2024 Nisan ayının sonunda bitirilmesi planlanmaktadır.
Projede görevli öğrencilerimiz:
|
Adı Soyadı |
Sınıfı |
1 |
Muhammed KESKİN |
7/D |
2 |
İsra Ada ASUTAY |
7/D |
3 |
Zeynep Duru IRMAK |
7/D |
4 |
Mehmet Ali YILMAZ |
7/D |
5 |
Eymen ÇELİK |
8/D |
6 |
Zeynep ÇAKMAK |
8/B |
7 |
Mehmet Araf TARİBAKAN |
6/A |
8 |
Elçin ALATAŞ |
8/B |
9 |
Elif Yaren TAŞTİMUR |
8/B |
Kelime öğretimi dil öğretimi içerisinde önemli bir paya sahiptir. “Kelimelerle Eğlence” isimli projemiz de kelime öğretimi üzerine yoğunlaşmaktadır. Projemizin temel hedefi sınıflarımızda kolaylıkla uygulayabileceğimiz farklı türden teknikler kullanarak interaktif, eğlenceli ve kalıcı bir şekilde kelime öğretebilmektir. Bu hedefe hizmet eden projemiz etkinlikleri şunlardır.
Kelime Treni (Word Train) : İngilizcede kelimelere eklenen ön ek ve son ekler ve bu eklerin kelimelere kazandırdığı yeni anlamlar üzerinde çalışılmıştır.
Ekip Çalışması Olarak Şiir Yazma (Poems With Mixed School Teams) : Farklı okullardan oluşturulan ekipler belirlenen konular üzerinde ortaklaşa (biri diğerinin kaldığı yerden devam ederek) şiir yazmışlardır. Etkinlik süresince eş ve zıt anlamlı kelimelere yoğunlaşılmıştır.
Kısaltmalar (Abbreviations) : Günlük hayatta mesajlaşırken kullanımına sıkça başvurulan kısaltmalar ve açılımları üzerine oyunlar, yarışmalar vs. içeren eğlenceli etkinlikler düzenlenmiştir.
Ekip Çalışması Olarak Hikaye Yazma (Writing Stories With Mixed School Teams): Bir hikaye örneği başlatarak ya da başlatılan bir çalışmanın devamını getirerek ortaya özgün bir ürün koyabilmek, üretkenliğe katkıda bulunmak ve bir takım çalışmasının uyumlu bir parçası olabilmek hedeflenmiştir.
Yukarıda sıralanan etkinliklerin yanında öğrencilerimiz kendilerini ve okulumuzu tanıtan videolar hazırlamışlardır, proje dahilinde internet güvenlik kuralları ve etik üzerine okul panosu hazırlamışlardır, proje logo ve poster adayları oluşturmuşlardır. Tüm proje süresince web2 araçlarını (chatterpix, canva, surveymonkey, mentimeter, kahoot vs.) aktif bir şekilde kullanmışlardır, dil öğrenimi ile teknoloji kullanımını bütünleştirmişlerdir. Görevli tüm öğrencilerimiz farklı ülkelerden akranları ile iletişime geçerek ortak ürün oluşturmayı, takım çalışması yürütmeyi ve işbirlikçi öğrenmeyi tecrübe etmişlerdir.
Okul İnternet Güvenliği panomuz
Proje ortakları arasında düzenlenen kısaltmalar yarışmasında öğrencimiz İsra Ada ASUTAY tüm katılımcılar arasında birinci olmuştur. Öğrencimizi tebrik ederiz
meb_iys_dosyalar/23/01/976813/dosyalar/2024_04/15125432_etwinning.pdf